Někde jsem kdysi četl o úspěšné firmě, která byla ve svém oboru světovou špičkou. Jen v regionu, kde sídlila jejich fabrika, o nich nikdo nevěděl. Prostě neměli potřebu o sobě dávat vědět – nic neprodávali, místním nic zajímavého nenabízeli. Takže když pak jednou potřebovali nové zaměstnance, nikdo se na volná místa v téhle prestižní společnosti nehlásil…
To je jen jeden z důvodů, proč je dobré, aby se firmy aktivně zajímaly o lidi ve svém regionu, přestože to pro ně zrovna není marketingově zajímavé.
Ve farmaceutické a kosmetické společnosti Contipro patřící mezi světové lídry tyhle věci zjevně chápou, takže kromě jiných sympatických aktivit vydávají na Orlickoústecku občasník Orlický kurýr. Kromě informací ze svého oboru o působení kyselin v lidském těle, nanovláknech a vývoji nových produktů pro lidi i jejich domácí zvířata, se z něj dozvíte o čištění Tiché Orlice nebo úspěších místní základní školy.
A prý se líbí i moje kreslené vtipy, omalovánky a spojovačky pro děti. Takže si už pomalu ostřím tužku na další číslo, které chtějí v Contipru stihnout ještě do Vánoc.